Nieuws voor bezoekers

Een beurs is net als een winkel een fysieke plek. We moeten samenwerken om de klant te vinden.

09-07-2017 in Intirio 2018

Intirio staat klaar om op te veren. Krachtig en compleet! We hadden een gesprek met Meindert Bos van B&C Raamdecoratie.

bece® was vorig jaar niet aanwezig op Intirio. Wat was de reden?
Meindert Bos: “Intirio is belangrijk voor ons, laat dat duidelijk zijn. Maar vorig jaar heeft bece® de focus gelegd op klanten die niet naar de beurs komen. Ik heb natuurlijk Intirio bezocht en ik vond het een heel mooie en inspirerende beurs.

In januari 2018 staan jullie er weer. En wel met een missie.
We gaan natuurlijk onze nieuwe producten voorstellen, maar we willen de winkels ook helpen om de consument te vinden. De consument is veranderd. Het is onze taak daarover te praten. Samen met Intirio, want net als de fysieke winkel is ook de beurs een fysieke plek.

U wil de bezoekers inspireren om te werken aan de winkel van de toekomst.
Veel klanten vragen mij hoe de winkel eruit moet zien. Welnu, een winkel moet je helpen om je verkoopverhaal te doen. Je moet kunnen inspelen op een klant die met een woonmagazine in de hand binnenkomt. Een winkel zou het verlengde moeten zijn van dat magazine. Geen koude stalenbank. Geen puzzel waar alles netjes in past. Een winkel kan vandaag slechts bestaan als hij een toegevoegde waarde heeft. Hij moet dus een vervolg bieden op wat de mensen thuis al hebben gedaan.

Welke rol speelt Intirio op dat vlak?
Intirio is nog steeds de enige plek waar de hele branche komt. Het is  de enige beurs in de Benelux op dit niveau. De stands zijn prachtig gestyled, de grote merken zijn aanwezig, maar vooral: er wordt werk gemaakt van informatie en inspiratie aan de bezoeker. Ik denk dat de winkelier daar nog te weinig gebruik van maakt. Ik hoop dat we daar nu verandering in kunnen brengen.

Web design en development by Lavagraphics