Intirio nieuws & persberichten

Nieuwsoverzicht

  

Wat als uw interieurwinkel met 16% zou kunnen groeien?

13-12-2017

De Londense departmentstore John Lewis groeide vorig jaar met 16%. Dankzij het internet. Gino Van Ossel lichtte hun aanpak toe op het Intirio Congres en concludeerde dat interieurbedrijven nog heel wat ruimte hebben om online te groeien. Hier volgen enkele tips.

  

Intirio interieurtrends INTIMACY: Dark Darker Darkest

13-12-2017

In Eclectic blend, het tweede thema uit onze interieurtrends voor 2018/2019, is het kleurenpalet wijd. Maar ze hebben met elkaar gemeen dat het donkere tinten zijn, zoals in de stillevens en portretten van weleer.

  

Nooit eerder was sfeerverlichting zo belangrijk in het interieur. Ontdek het aanbod op Intirio.

13-12-2017

“Een beurs is de spiegel van haar branche,” las u enkele maanden geleden in deze nieuwsbrief. En dat klopt, want de interieurbranche focust steeds meer op sfeerverlichting.

  

Slechts 4% van de interieursector doet zaken online. Waaat?!

30-11-2017

Terwijl bij Hunkemöller 7 van de 10 aankopen online beginnen, doen amper 4 op 100 interieurbedrijven zaken online. Hoe kan de kloof zo diep zijn, vroeg prof. Gino Van Ossel zich af op het INTIRIO congres van 27 november. Hieronder leest u het antwoord en ook waarom het heel snel zal veranderen.

  

Intirio interieurtrends INTIMACY: Pink is the new black

30-11-2017

Skin, het eerste thema uit onze interieurtrends voor 2018/2019, is de uitdrukking van een diep verlangen naar meer menselijkheid en meer intimiteit. We zien in deze trend heel wat kleuren die verwijzen naar de huid, zachte tinten zoals roze. De materialen en vormen zijn vrouwelijk, imperfect, eerder complex en met zachte rondingen.

  

Intirio exposanten bieden digitale ondersteuning voor interieurretailers

30-11-2017

Een frappante evolutie in de woonbranche?

  

PERSBERICHT: Op 28 januari richt B2B interieurbeurs Intirio de schijnwerpers op waardevermeerdering

28-11-2017

In Nederland heeft de interieurbranche de laatste negen maanden een meeromzet van gemiddeld 9,1% neergezet (cijfers Inretail, 2/11/2017). Het consumentenvertrouwen is ook in België gegroeid en Intirio brengt op haar 20ste verjaardag weer een compleet aanbod dat meer dan ooit mikt op de creatie van meerwaarde voor de interieurretailer en projectinrichter.

  

“Intirio blijft van het allergrootste belang! De top 100 van onze Benelux klanten ontmoeten we daar!”

10-10-2017

Aan het woord is David Verheyden van Orac Decor. Orac profileert zich als innovator en ontwerper van unieke ruimtes. Ze doen dat met indirecte verlichting en watervaste overzetplinten. Orac verkoopt een product, maar levert passie, identiteit en een uniek interieur. De klanten zijn retailers. Of moeten we zeggen: partners, want Orac zet 200% in op het ondersteunen van de retailer.

  

“Retailers moeten zich onderscheiden met unieke producten zoals je op Intirio vindt.”

10-10-2017

Aan het woord is Peter Caems, CEO van Dewerchin & Caems nv, bedrijf achter het merk Lysdrap. De Belgische fabrikant van uniek bedlinnen en wereldberoemd in de Benelux. Lysdrap biedt de kwaliteit van een artisanaal luxeproduct en spreekt daarmee vooral winkeliers aan die zich willen onderscheiden van het internet.

  

Intirio Congres 2017 met Prof. Gino Van Ossel

10-10-2017

De digitale revolutie heeft de retailwereld op zijn kop gezet, maar voor de interieursector zijn de gevolgen nog relatief beperkt gebleven.

  

Ontdek de lijst met de deelnemende merken!

10-10-2017

Enkele maanden voor opening reeds een indrukwekkende merkenlijst!

  

Intirio is het bindmiddel en de spiegel van onze branche.

10-07-2017

Intirio staat klaar om op te veren. Krachtig en compleet! We hadden een gesprek met Guido Neven van Arte International (reeds 20 jaar op rij exposant).

  

Een beurs is net als een winkel een fysieke plek. We moeten samenwerken om de klant te vinden.

09-07-2017

Intirio staat klaar om op te veren. Krachtig en compleet! We hadden een gesprek met Meindert Bos van B&C Raamdecoratie.

  

Final Report 2017: Geïnspireerd naar 2018

06-03-2017

Verrassend vernieuwend, hoge kwaliteit van het aanbod, inspirerend beursplan, boeiende informatie en demonstraties. Kortom: Intirio was kleiner maar zeer vernieuwend en inspirerend.

  

Final Report 2017: Geïnspireerd naar 2018

01-03-2017

Verrassend vernieuwend, hoge kwaliteit van het aanbod, inspirerend beursplan, boeiende informatie en demonstraties. Kortom: Intirio was kleiner maar zeer vernieuwend en inspirerend.

  

Intirio 2017 slaat een brug naar 2018!

08-02-2017

Met 500 topmerken zette Intirio 2017 de kwaliteit in the spotlight. De 150 exposanten uit het midden- tot hoge segment bouwden een homogene beurs uit, met een evenwichtige maar gevarieerde selectie interieurproducten.

  

Intirio 2017 video-report

31-01-2017

Herbeleef de derde dag van Intirio 2017

  

Intirio 2017 video-report

30-01-2017

Herbeleef Intirio 2017 in deze video-report!

  

Intirio Awards 2017. And the winners are...

30-01-2017

Intirio nomineert de boeiendste en meest vernieuwende producten van de beursvloer. De awards betekenen stuk voor stuk een meerwaarde voor de interieurwereld. En wel in 5 categorieën:

  

Intirio 2017 sfeerbeeld. Tot woensdag honderden topmerken te ontdekken.

29-01-2017

Dag 1 van Intirio zit erop! Ook op maandag, dinsdag en woensdag kan u honderden topmerken ontdekken. Nog geen ticket? Reserveer het online en laat je meteen ook verrassen door advies, demo's,  het dagelijkse Happy Hour en meer... Interior for your Business! Don't miss it!

Blijf op de hoogte

- Onze nieuwsbrief -

Bezorg ons uw emailadres en we bezorgen u vanaf nu de Intirio nieuwsbrief.

Schrijf u hier in
Web design en development by Lavagraphics